Szkolenia otwarte O nas Polityka Prywatności Szkolenia dedykowane Nasi klienci Kontakt
Jesteś w: ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY w świetle nowych i projektowanych zmian. Praktyczne warsztaty - ONLINE 13/24
ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY - ON-LINE 13/24
Termin:
2024-11-26 - 2024-11-26
Początek zajęć:

09:00
Miejsce:
Transmisja ON-LINE, Platforma internetowa
Cena:
670 zł netto +23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej) udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).
Forma płatności:

*przelew, *gotówka
Wykładowca:
Małgorzata Kozicka-Ochal
Informacje
Program
Formularz zgłoszenia

Szkolenie prowadzi: Nina Leszczyńska-Dudek

- Ekspert w dziedzinie zagospodarowania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Audytor zewnętrzny zarządzania środowiskowego oraz audytów recyklerów. Trener szkoleń dla prowadzących audyty recyklerskie w części dotyczącej zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Posiada dwudziestoletnią praktykę w branży odpadowej na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży odpadowej (w zakładach przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego). W latach 2019-2022 członek grupy roboczej ds. współpracy edukacji i biznesu w sektorze gospodarki odpadami (Krajowa Izba Gospodarcza/Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy). Wspiera merytorycznie podmioty działające w obszarze szeroko pojętej gospodarki odpadami - wprowadzających, organizacje odzysku, jednostki administracji publicznej, gospodarujących odpadami (wytwórców, zbierających, przetwarzających), w szczególności w zakresie spełniania wymagań prawnych, doskonalenia procesów związanych z ewidencją i sprawozdawczością. Prowadzi kampanie edukacyjne wśród różnych grup wiekowych przy wykorzystaniu różnych form dydaktycznych.

Należność za:


•Uczestnictwo z materiałami szkoleniowymi - 670 zł netto + 23% VAT
           (materiały autorstwa wykładowcy w formie elektronicznej) 

SZKOLENIA FINANSOWANE  W CAŁOŚCI LUB CO NAJMNIEJ W 70% ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH SĄ ZWOLNIONE Z PODATKU VAT


Szkolenie spełnia definicję szkolenia zawodowego.

SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK AUDIOWIZUALNYCH

Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej)

udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).

Szkolenie w formie ONLINE realizujemy tak samo jak nasze szkolenie stacjonarne, ale zamiast sali szkoleniowej mamy platformę internetową.
Podczas transmisji biorą Państwo udział w pełnowartościowym szkoleniu
(trener prowadzi zajęcia „na żywo") - uczestnicy widzą i słyszą trenera.

W czasie szkolenia można zadawać pytania na czacie na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Dostęp do konsultacji po szkoleniowych w formie e-mail (konspekt@konspekt.com.pl) do 7 dni po realizacji szkolenia.


Rozpoczęcie szkolenia: godz. 9:00

Szkolenie nr 13/24 

w dniu 26 listopada 2024r.

Miejsce szkolenia:

Platforma internetowa,

Transmisja ON-LINE

Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać do 3 dni przed terminem szkolenia na Konto bankowe:
SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 
04 1090 2271 0000 0001 2373 5540, 
podając na przelewie nr szkolenia.
 
Na podstawie płatności każdy uczestnik (na dzień przed szkoleniem) otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym. 

Zawartość linku aktywuje się przed rozpoczęciem szkolenia.

Materiały szkoleniowe w formacie PDF zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia wraz z fakturą zostanie wysłany pocztą tradycyjną lub na życzenie w formie elektronicznej.



Za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno sprzętowych leżących po stronie uczestnika - organizator nie ponosi odpowiedzialności.

Wymagany sprzęt do odbioru szkolenia:
Komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu, włączony głośnik lub słuchawki.

Zgłoszenia przyjmuje: Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „Konspekt”

  58-316 Wałbrzych, ul. Palisadowa 43-4,

tel./fax: (74) 848 29 07, (74) 848 28 82

 e-mail: konspekt@konspekt.com.pl;

www.konspekt.com.pl

Konto bankowe:

SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 04 1090 2271 0000 0001 2373 5540,

 podając na przelewie nr szkolenia.

Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

Powyższe szkolenie możemy zorganizować również w formie dedykowanej - na zlecenie firmy dostosowując termin i program szkolenia do potrzeb Klienta

pobierz aktywny formularz zgłoszeniowy (.dox)

pobierz aktywny formularz zgłoszeniowy (.doc)

ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY
w świetle nowych i projektowanych zmian.
Praktyczne warsztaty

► Podstawy prawne wynikające w szczególności z Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, w tym:

  • Uczestnicy systemu (w tym: wprowadzający, wytwórcy, dystrybutorzy, autoryzowani przedstawiciele, zbierający, zakłady przetwarzania zsee, recyklerzy, organizacje odzysku)
  • Role poszczególnych podmiotów w funkcjonowaniu systemu zagospodarowania zsee
  • Realizacja obowiązków ustawowych
  • Audyt zewnętrzny

► Pojęcia i obowiązki związane ze zużytym sprzętem, w tym m.in.:

  • wprowadzający, zakład przetwarzania, organizacja odzysku, dystrybutor, zbierający itd.
  • wprowadzenie na rynek - kiedy następuje
  • Baza Danych o Odpadach -praktyczne omówienie wpisów w zakresie sprzętu elektrycznego i elektronicznego i/lub zużytego sprzętu

► Obowiązki wprowadzającego (oraz dystrybutora) na rynek sprzęt elektryczny i elektroniczny, m.in.:

  • definicje oraz klasyfikacja sprzętu elektrycznego i elektronicznego
  • oznakowanie sprzętu
  • dodatkowa ewidencja wprowadzonego sprzętu
  • sprawozdawczość
  • obowiązki informacyjne dystrybuowanego sprzętu
  • poziomy zbierania, odzysku, recyklingu
  • przekazanie obowiązków ustawowych organizacji odzysku

► Obowiązki zbierającego zużyty sprzęt oraz sprzedawcy detalicznego i hurtowego

  • zasady postępowania z zebranymi odpadami
  • jednostki handlowe a zbieranie zużytego sprzętu
  • sprawozdawczość i ewidencja odpadów
  • zakaz zbierania niekompletnego zużytego sprzętu-kogo dotyczy
  • zbierający nieprofesjonalny - kto nim jest, obowiązki

► Obowiązki prowadzącego zakład przetwarzania

  • wyposażenie zakładu przetwarzania
  • dokumentacja prowadzona w zakładzie przetwarzania
  • zaświadczenia o zużytym sprzęcie
  • współpraca z organizacjami odzysku
  • obowiązek przeprowadzenia audytu
  • sprawozdawczość i ewidencja

► Organizacja odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego

  • Rola w systemie zużytego sprzętu
  • Wymagania prawne wynikające z ustawy o zsee
  • Zakres obowiązków przejętych od wprowadzających sprzęt

► Baterie i akumulatory a sprzęt elektryczny i elektroniczny

  • Omówienie zależności
  • Wymagania prawne
  • Zmiany od 2025 dotyczące baterii i akumulatorów

► Wymagania prawne versus kary
► Kontrola w zakresie zużytego sprzętu, w tym m.in.:

  • organy kontrolujące
  • uprawnienia inspektorów
  • przygotowanie do kontroli
  • rodzaje kontroli
  • zarządzenia pokontrolne

► Panel Dyskusyjny- problemy, pytania i odpowiedzi, konsultacje indywidualne

Osoby zgłaszane:
Imię i Nazwisko:
Stanowisko:
osób
Forma płatności:
Przelew       Gotówka  

Dane kontaktowe:
Nazwa firmy:

NIP:

Adres:

Telefon:
E-mail:
Osoba do kontaktu:

Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest w 100% ze środków publicznych
Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych
Całkowity koszt szkolenia dla osoby/osób to netto +23% VAT.
Przyznano rabat w wysokości: % wartości szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu podanych w formularzu zgłoszeniowym, w celu zawarcia i wykonania umowy szkolenia, którego organizatorem i Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych w celach marketingowych i handlowych na przesyłanie mi ofert informacyjnych o szkoleniach i konferencjach. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

3) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, w celu prowadzenia indywidualnych badań opinii klienta, w tym również na przesyłanie drogą elektroniczną ankiet badających i oceniających odbyte szkolenia i konferencje przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

Jednocześnie realizując obowiązek informacyjny pragniemy poinformować, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" z siedzibą: ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt a i b, zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO);
Celem przetwarzania danych jest realizacja i wykonanie umowy szkolenia oraz jeśli wyrazi Pani/Pan taką zgodę również możliwość przedstawiania i zaoferowania usług szkoleniowych;
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania;
W celu wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych należy zwracać się, kierując wiadomość na maila: konspekt@konspekt.com.pl;
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.



Przepisz kod z obrazka:





E-mail adresata:

Treść wiadomości:



Przepisz kod z obrazka:



Nasi partnerzy
Hotel BRDA Bydgoszcz Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy Warszawa Światowit Łódź HOTEL ORBIS WROCŁAW Novotel Szczecin Scandic Gdańsk Hotel Hotel Europejski w Krakowie
Szkolenia otwarte         Szkolenia dedykowane         Kontakt
Liczba odwiedzin: 894062
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl